نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2475
-
الف
+

آیا «امیرمحمد زند» ناجی «حشمت فردوس» خواهد بود؟

«امیرمحمدزند» گفت: به دلیل کوتاهی نقش نوشته شده برای من قصد نداشتم در فصل جدید «ستایش» بازی کنم اما...

به گزارش آی فیلم2، «امیر محمد زند»  بازیگر سریال «ستایش» می گوید که به دلیل نقش کوتاهی که به وی سپرده شده بود ابتدا تمایلی به ایفای نقش در فصل سوم این سریال را نداشته است اما در ادامه با توضیحات نویسنده درباره نقش، قبول کرده در فصل سوم این سریال حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه داستان فصل سوم سریال «ستایش» باعث جذب مخاطب می‌شود، گفت: هر چه قصه جلوتر می‌رود درام هم پیچیدگی‌های بیشتری پیدا می‌کند و معتقدم تا قسمت آخر هم این اتفاق خواهد افتاد.

امیرمحمد زند ادامه داد: بزرگترین نکته‌ی مثبت «ستایش» هم همین قصه‌گویی‌اش است، مخاطب را جذب کرد. چراکه مردم ما، مردم یکی بود و یکی نبود هستند. پدران و مادران نسل ما و همگی با قصه بزرگ شدیم.

بازیگر ستایش با بیان اینکه «ستایش 3» روی محور کرکتر حشمت فردوس می چرخد تا خود «ستایش»، گفت: چیزی که مهم است این است که مردم کار را دوست داشتند.

وی ادامه داد: «ستایش» قصه‌ای دارد که در دل مردم است و به مسائل خانوادگی و اجتماعی مردم ارتباط دارد.

زند درباره‌ی نقش خود گفت: نقشی که من بازی کردم درست است که به دلیل طولی کوتاه‌تر شده و البته بازی‌ها هنوز تمام نشده است و پایان کار مانده، اما به لحاظ عمقی و عرضی تاثیرگذار است. نقشی که من ابتدا نمی‌خواستم قبول کنم، اما نویسنده و کارگردان پیشنهاد کردند که ادامه‌ نقش را بازی کنم.

وی تصریح کرد: از آنجا که فلمنامه کامل نوشته نشده بود و نقش من هم کوتاه شده بود، تصمیم نداشتم بازی کنم. وقتی که آقای مطلبی توضیحی کلی درپیوند با کرکتر من دادند، راضی شدم بازی کنم. نقشم پررنگ نشد اما سکانس‌ها، سکانس‌های کلیدی و راهگشا برای بازیگر کرکتر مرکزی «ستایش» یعنی حشمت فردوس خواهد بود.

گفتنی است فصل سوم سریال ستایش هم اکنون از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال نشر می باشد.

بینندگان آی فیلم2 پیش از این فصل اول و دوم این سریال را از این شبکه جهانی تماشا کرده بودند.

«امیرمحمدزند» متولد 1 میزان 1357 در تهران و دانش آموخته کارگردانی سینما در ایتالیا می باشد.

«ماه و پلنگ»، «او یک فرشته بود»،«عملیات ۱۲۵»، «زمین انسان‌ها»، «ستایش»و «فوق سری» از جمله سریال هایی هستند که وی در آن ها نقش آفرینی کرده است.

درپیوند با این خبر بخوانید:

ماجرای اتهام بازیگر سریال «ستایش» به قتل و اعدام او!

«ستایش3» قصه پیچیده و جذاب تری دارد

ب م

نظر شما
ارسال نظر